вторник, 21 января 2014 г.

ЯК в Україне ПРИЙМАЮТЬСЯ СКРИТНІ СУДОВІ РІШЕННЯ о ДЕРЖТОРТУРАХ і ФАЛЬСІФІКУВАННІ СУДОВИХ СПРАВ у ВІДНОШЕННЯ ГРОМАДЯН України ......

Голові Апеляційного суду (ХАС)
Харьковської обл. 
Від Великого Князя Любарт-Сангушко 
Евген Олександрович
м.Харьків вул. Крапивницькая 14
тел.057. 777-60-56




ДРУГИЙ ЗАПРОС




В зв’язку з дуже великим обсягом порушень моїх КОНСТІТУЦІЙНИХ і прав гарантованих КОНВЕНЦІЕЙ по правах людини у відношення мене , які зобов’язан виконувати Уряд України, прошу Керівника ХАС на основі ст. 187 КПК України (ред..2005р.) повідомити мене: Приймалось у відношення мене по клопотанню Президента, Уряду (ВЛАДИ) чи МВС-СБУ-прокуратури України якийсь таємні заходи(ДОЗВІЛИ) яки стосуються обмеження чи тимчасового обмеження моїх прав і свобод людини по місту мого мешкання в Україні в справжній час, так і в період 1981- 2013р.р. на проведення систематичних обмежень прав і свобод людини.
Мої твердження о серьойозних порушеннях підтверджуються моєю заявою від 9.10.2013р. з прикладеними документами в ВССЮУ. (на дану годину повідомлень о належному розгляду систематичних злочинів і прийнятих заходів нема) 16 незаконних карних і громадських судових справ за 1982-2013р.Головна з яких судова справа про пітверження БАТЬКІСТВА мого прадіда і діда і ії фальсіфікування керівництвом Жовтнев. суду м. Харків - ХАС-ВССУ по вказівки ВЛАДИ !!!
25.12.2013р. Президент В.Янукович публічно в закладах масової інформації вимушено признав що дійсно його РЕЖИМОМ, на теренах України у відношення великої кількості людей, Урядом України через ви користування Суду, ПРОКУРАТУР, МВС-СБУсистематично приймалися, застосовуються незаконні ТЕРОРІСТИЧНІ і КОРУПЦІЙНІ заходи впливу.

Неодноразово комунізований Уряд Уркаїни через державні заходи Укрпошти блокував і вилучав мої ЗАК. з повід. поштові відправлення з юридичними документами.(юридичн.докази е)
В настояну годину такі заходи теж відкрито застосовуються у вигляді блокування моїх письмових звернень через заходи Інтернет до Керівників ЕС, Россії, України, Литви,Польщі.
Відкрито блокуються з 17.11.2013р.моя Інет сторінка в Face book з метою не давати мені можливості відправляти мої письмові звернення чи коментарі на сторінки ДЕРЖ КЕРЕВНИКІВ ЕС, Россії, України, Польщі , Литви а також своїм родичам через Інет видання Face book.
Мені висвічують повідомлення(табличка) що мені тимчасово ЗАБОРОНЕНО відправляти ПІСЬМОВІ повідомлення і КОМЕНТАРІ (ніколи нецензурних слів не висловлював).
На мої неодноразові письмові звернення o причині і меті блокування , адміністрація Face book в Києві - ТУПО НЕ ВІДПОВІДАЕ. (тобто мене нив чому не звинувачують) !
Пояснення : Державна Адміністрація Facebook в Києві це незаконна Урядова держструктура так як представництва Face book з метою неможливості вчинення на їх давлення завжди знаходяться на теренах третіх країн .
НАПРИКЛАД : Представництво Face book - Росії і України знаходяться в Польщі.

В справжній час до мене і моєї оселі застосовуються такі держзаходи: Таємно блокуються мої можливості влаштуватися на якусь працю(любу), незаконно відключають мою хату від газопостачання, електропостачання (у мене малолітні діти і їх нічим годувати, долгов нема) а також в Жовтневому суді м. Харків. суддя Курило незаконно порушив проти мене карну справу(без присутності юриста), втаїв разом з прокурором р-ну і слідчим МВС, Керевником Жовтневого суду м.Харків мою письмову заяву з прикладеними юридичними документами о моєї непричетності к звинуваченому по ст..213 КК. України (нелєцінзійна операція з металобрухтом). Це підтвержуеться моїми пісьмовимі заявами від:27.11., 3.12., 6.12, 10.12, і 26.12..2013 і 3.01.2014р.р на ім’я судді Курило і керівництва райсуду у відводі корупційного судді .
Мої заяви о відводі судді Курило, двічі розглядаються теж в скритому і сфальсифікованому режимі : без присутності назначеного держюриста. !
Якщо у прокурора і судді нема документів і доказів о моєї причетності к операції з металобрухтом і нема РАЗУМУ, то не повинно бути звинувачення МВС-прокурора і самої судової справи !!!
Суддя повинен відразу УВАЖНО вчитуватися , опитувати мене і прокурора і з’ясовувати всі аргументи а тільки потім приймати юридичне рішення об откритя справи чи ні !
Конкретизую своє звернення :Чи приймалось у відношення мене керівництвом ХАС по клопотанню Уряду, Президента України (ВЛАДИ) а також МВС-СБУ-Прокуратури України якийсь таємні заходи(ДОЗВІЛИ) яки стосуються обмеження чи тимчасового обмеження моїх прав і свобод людини по місту мого мешкання в справжній час, так і в період 1981- 2013р.р. для проведення систематичних обмежень прав і свобод людини в УССР- Україні.




30.12.2013р. В.Князь Любарт-Сангушко Е.А.



------------------------------------------------------


Голові Апеляційного суду (ХАС)
Харьковської обл.
Бровченко І.О.
КОПІЯ: Голові ВРЮУ О.Лавринович
Від Великого Князя Любарт-Сангушко
Евген Олександрович
м.Харьків вул. Крапивницькая 14
тел.057. 777-60-56




ЗАЯВА

О одержання відповіді посадової особи ХАС
Яке не відповідає заданому питанню і юридичному ЗАПРОСУ




15.01.2014р. я отримав відповідь Зам.Голови ХАС А.І.Колтуновой від 11.01.2014р.№12-01н/5/209 , на мое ЗВЕРНЕННЯ від 30.12.2013р.(вручено в ХАС 8.01.2014р.) у відношення вияснення обставин ДЕРЖТОРТУР у вигляді: Обмеження чи тимчасового обмеження моїх прав і свобод людини по місту мого мешкання в справжній час, так і в період 1981- 2013р.р. для проведення проти мене систематичних обмежень Конвенції і гарантованих Конституційних прав і свобод людини в УССР- Україні.
Колтунова А.І стверджує : Що в зазначену ЗАПРОСОМ годину керівництвом ХАС згідно ЗАКОНОДАВСТВА УССР-України , судових заходів (рішень) Голови суду чи його Зама згідно ст. 187 КПК України (ред..2005р.) які стосуються у відношення мене ТИМЧАСОВОГО ОБМЕЖЕННЯ Конвенції по правам людини і гарантованих Констітуціей України прав і свобод, НИБИТО не приймалися і таких секретних відомостей НЕ МАЮТЬСЯ в архіву ХАС.
7.08.2009р. № сп-4 Ця посадова особа ХАС, Колтунова А.І. теж на мій аналогічний ЗАПИТ ПИСЬМОВО повідомляла що: Судові рішення (дозволи) у відношення мене , в вигляді тимчасового обмеження моїх прав і свобод Конвенції і гарантованих Констітуціей України , (якби) Керівництвом ХАС – теж не приймались і не надавалися.
Але Зам. Голови ХАС Колтунова А.І. не змогла ПРОЗОРО пояснити в обох відписках МАСОВІ ПОРУШЕННЯ Законів і Законодавства України у відношення мене в указану годину і які мною уважно перераховані в моєї заяві від 9.10.2013р. в ВРЮУ(Вища Рада Юстиції)
Дві ВІДПИСКИ - у мене визивають СУМНІВ, і КОНКРЕТНІ ПИТАННЯ .

1. Якщо Головою ХАС чі його Замом таки СЕКРЕТНІ (таємні)заходи не приймалися, то чого ця Посадова особа не може пояснити : Свою ОСОБИСТУ ПРИЧЕТНОСТЬ до ФАЛЬСІФИКАЦІЇ ! 2.08.2012р. судового Апеляційного провадження ХАС №22-ц /2090/5272/2012р. в складу суддів ХАС Міненковой Н.О, Пономаренко Ю.А, Галушко Т.С, Колтунова А.І. Справа № 20-88/11Категорія: ВСТАНОВЛЕННЯ ЮРИДИЧНОГО ФАКТУ. !!! (справа по підтвердженню БАТЬКІВСТВА мого прадіда і ДІДА) – Це ГОЛОВНА справа і причинна ДЕРЖТОРТУР у відношення мене !

2. Чого Зам. Голови ХАС Колтунова А.І. теж не може пояснить особисту причетність Голови ХАС Солодкова А.А. і суддів: ТічковойО.Ю. Піддубний Р.М, Соколова А.В.до ФАЛЬСІФІКАЦІЇ 29.03.2011р. Судового Апеляційного провадження ХАС № 22-ц5363/2011р. по цієї ж судової справи з участю Уряду Уркаїни . Голова ХАС Солодков А.А. після цього ФАЛЬСІФІКУВАННЯ став Головою ВССУ .

Це можна пояснити тільки тім що дійсно в правосуддя , в ГОЛОВНУ судову справу по підтвердження БАТЬКІВСТВА мого ПРАДІДА і ДІДА з ЗЛОЧИННОЮ метою втручалися Президент і Уряд Уркаїни , щоб всі юридичні права, майно мого прадіда і діда привласнити приступним РЕЖИМОМ(родин: Кучми,Ющенка,Януковича).
Щоб Президент і Уряд відчували себе комфортно :“ЗАКОННИМИ” власниками майна мого прадіда і діда , комерційного і політичного ви користування Гербу мого РОДУ(ТРЕЗУБЦЯ) і мого прізвища !!!
Також З злочинною метою подальшої БЛОКАДИ моєї НАЛЕЖНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ і противодія ВІДШКОДУВАННЯМ нанесеного політичним держзлочином шкоди…..
Тобто ГАРАНТ і Уряд України влаштували мені і моеї сім’ї через Керівництво Українського КОРУПЦІЙНОГО Суду - справжню БЛОКАДУ і проти водію захисту моїх юридичних, Конституційних і громадських прав гарантованих Конвенціей.
Керівник ВССУ Солодков А.А, рік блокував Касаційну заява про перегляд. А в справжню годину подана заява в ВССУ На підставі Гл.3. розд.V ст.354, 355ч.1. п.1 -360-7, ст.70п.6 ЦПК України і там теж по підбурення Президента і Уряду справа БЛОКУЕТЬСЯ.
Офіційна заява від 9.10.2013р про ВИКОРИСТНАННЯ з ЗЛОЧИННОЮ МЕТОЮ суду проти мене , мною подана в ВРЮУ (16 громадських і карних справ з 1982-2013р.)

3. Також в заяві (ЗАПРОСУ) від 31.12.2013р. в ХАС я вказував що: В Жовтневому суді м.Харків 27.11.2013р.суддя Курило В.О. Грубо ігноруючи існуючі судові і юридичні документальні докази(справа слухалася -ВДРУГЕ) НЕЗАКОННО порушив проти мене карну справу. (ЗАКАЗНА Президентом і Урядом справа)
Суддею до справи 27.11.2013р.не був допущен юрист-захисник, якого потрібно було запрошувати до слухань письмом судді і тільки потім в присутності юриста виносити судові рішення об відкриття справи чі ні.
Порушення робилися тому що прокурор і суддя по ЗАКАЗУ(обидва) - втаїли належно зарегестровані в прокуратурі, МВС і суду юридичні і судові документи о моєї непричетності к звинуваченню по ст.213 ч.1.КК.України.(нелецінзійний збор металобрухту)
Також суддя після свого незаконного суд. рішення від 27.11.2013р. про відкриття суд. провадження, знов відмовив мені в належної видачі мені копій судових документів цієї справи(теж е моя зареєстрована заява від 10.12.2013р.) в тому числі ОБВИНУВАЧЕННЯ МВС яке мені раніше НЕ НАДОВАЛОСЯ !!!
Після цих подій , назначений юрист сказав щоб я подав заяву о відводі судді.
Заява о відводі мною подавалася вже тричі але суддя Курило разом з прокурором Лесько відмовляються дати особисте в таких випадках, письмове пояснення о зловживаннях, тім самим обидва зривають правильний суд. розгляд звинувачення , затягують швидкий розгляд справи понад терміну встановленому ЗАКОНОМ.
Керівник райсуду Єрмоленко В.Б. яка займає адміністративну посаду не може відповідно до своєї посади і ЗАКОНУ ЗАБЕСПЕЧІТЕ відібрання процесуального пояснення від судді який ій адміністративно підпорядкован і прокурора який бере участь в справі та належного і швидкого слухання справи.
Це трактується як порушення присяги судді яка займає адміністративну посаду, Згідно ст.32 Закону про Вищу раду Юстиції України.(ВРЮУ)
Тем самим ці особи, порочать звання судді , викликають сумнів в НЕЗАЛЕЖНОСТІ - чесності,об’єктивності,неупередженості і непідкупності судових органів України.
Я був вимушений ТРІЧИ подавати ЗАЯВУ о відводі судді Курило В.О, але суддя пояснення так і не дав і у йшов в відпустку замість назначеного їм самим , судового розгляду !
Тричі судді Жовтневого суду м. Харків : Кісь Д.П, Федюшин М.В. і Макаров В.О з зухвалими порушеннями фальсифікували мої три заяви о відводі судді злочинця . Відповідь куди подів слідчій і прокурор мою заяву від 1.06.2013р. яку вони на досудовому слідству належно юридично отримали ТРИ СУДДІ теж надали.
Також як і суддя Курило, три судді не дали відповідь в своїх судових Ухвалах чого суддя Курило відмовляється згідно моеї заяви від 27.11.2013р. яка мною ЗАЧІТАНА і суддею прикладена в матеріал справи , о вивчення моєї заяви від 8.07. і 16.07.2013р. які я належно теж озвучував судді В.П.Цілюрику - при слухані цієї справи в процесі чого прокурор швидко відмовився від – ФАЛЬШИВОГО ЗВІНУВАЧЕННЯ.
Суддя Цілюрика В.П. від 23.07.2013р. відмовив з ціх підстав в відкриття судової справи.
Також судовою Ухвалою ХАС від 30.08.2013р. суддя Мігулін М.І теж прийняв вказані мною мої судові юридичні документи і признав їх ЗАКОННИМИ !
На основі викладеного у мене ЗАКОННО з’явилися зауваження і претензії до ДИВНОГО судопровадження судді Курило В.О. який відмовлявся з 27.11.2013р.вивчити належно прийняти райсудом і ХАС юридичні документи і дати їм оцінку
Він відмовляв мені в доступі до правосуддя з підстав не передбачених Законами України і порушував мої вимоги до неупередженого розгляду справи. Тім самим суддя, самочинно підривав свій авторитет і суду.
Слід так же ЗАЗНАЧІТИ що всі три відводу судді слухалися з зухвалими порушеннями яки я вище перерахував і також без присутності мого юриста захисника , контактні данні котрого е в матеріалі суд.справи.
Секретарки суддів Кися,Федюшина, Макарова теж підтвердили що судді давали їм команду, юриста не визивати на суд . Судові Ухвали про відмову моїх вимог е нікчемні і фіктивні.
На ці порушення обов’язково повинен відреагувати Голова ХАС.
Що стуснеться моєї заяви в ВРЮУ , мого ЗАПРОСА від 30.12.2013р. то Голова ХАС теж повинен дати належну оцінку його КРИМЕНАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ і його ПОПЕРЕДНИКІВ .
У відношення дошкульного і знущального вислову Зам. Голови ХАС Колтуновой А.І. о Ії “ПОВАГИ” до мене то я НАСРАТИ хотів на саму еї і таку ії - ПОВАГУ.
Зам Голови ХАС Колтунова е злочинниця і бандитка. Як і їх підбурювач: КОМУНО-ЗЛОДІЙ Янукович і Керівник Уряду Азаров, по вказівки яких я і моя РОДИНА страждає і малолітні діти харчуються на СМІТТЯЗВАЛИЩАХ а вона і УБЛЮДОК Голова ХАС ЖИРУЕ за мій кошт і катається на авто МЕРСЕДЕСЕ теж за мій рахунок.
Я ЗАБОРОНЯЮ ВАМ ЗНЕПЛЮЖИВАТИ МЕНЕ, ВИКОРИСТОВИВАТИ ГЕРБ МОГО ПРАДІДА в 25 поколінню В.Князя Ріріковича-Мислитиля на БРЕХЛИВИХ ТЕРОРИСТИЧНИХ ВІДПИСКАХ.

Вимагаю надати мені особисте пояснення Голови ХАС Бровченко І.О. як на звернення від 30.12.2013р. так і на повторну заяву у відношення дошкунальної і сумнівної відписки Зам Голови ХАС Колтуновой А.І.
ВИПРАВЛЯЙТЕ СВОЇ КАРАКУЛІ.

Прикладаю: 1. Відписка Зам Голови ХАС Колтуновой А.І. від 7.08.2009р. і 11.01.2014р. О якби не ЗАСТОСУВАННЯМ Головою ХАС заходів у відношення мене, пов’язаних з обмеженням прав і свобод ГАРАНТОВАНИХ Конвенцій і Констітуціей України.
2. Третя заява Керівнику Жовтневого суду м. Харкова Ермоленко від 3.01.2014р. о відводі судді Курило В. і Знов(третя) Фальшива Ухвала від 1001.2014р. судді Макарова В.О.(без обов’язковой присутності юриста)
ПРИЙМАЙТЕ ЗАСОБИ РЕАГУВАННЯ к ВАШИМ ЗЛОЧІНЦЯМ СУДДЯМ і Їх Керівникам.



20.01.2014р. В.Князь Любарт-Сангушко Е.А.

Комментариев нет:

Отправить комментарий