вторник, 11 марта 2014 г.

Як в УССР-Україне ПРОВОДИЛИ ПРАВОСУДДЯ ПРОТИ МЕНЕ і МОЄЇ РОДИНИ по ВКАЗІВКИ КОМУНО ВЛАДИ.....






Генеральному Прокурору України В.П.Пшонка
Члену Колегії Вищої Ради Юстиції
Копія: Голові ВСУ Романюк Я.М.
Члену Колегії Вищої Ради Юстиції

В. Князя Любарт-Сангушко
Евгения Александровича
м. Харків-61039, вул. Крапивницкого,14
код: 8-057 тел: 777-60-56



ЗАЯВА
О ЗДІСНЕННЯ ЗЛОЧИНУ
Президентом і Урядом Уркаїни
с особистою Участю керівництва ВРЮУ 



Направляю для слідчих дій , на вашу адресу мою ЗАЯВУ від 9.10.2013р.і 3.01.2014р. з необхідними юридичними документами ВАГА яких 1кг.280грм. яки були на розгляді у Голови Вищої Ради Юстиції: ПРО СИСТЕМАТИЧНУ ВІДМОВУ МЕНІ у ДОСТУПІ в Україні в ПРАВОСУДДІ з ПІДСТАВ не ПЕРЕДБАЧЕНИХ ЗАКОНАМИ , НЕПРАВИЛЬНИМ ЗАСТОСУВАНЬ ЗАКОНУ і не ДОТРИМАННЯ ЗАКОНІВ України : ПО ЗЛОЧИННІЙ ВКАЗІВЦІ Президента В.Януковича і Уряду України з метою : ЗБОГАЧЕННЯ за мій РАХУНОК , ПРОДОВЖЕННЯ ПОЛІТИЧНИХ РЕПРЕСІЙ, ДЕРЖТОРТУР як до Нащадка Національного ГЕРОЯ України також інших особистих кар'єрисних інтересів як заздріздь, мета підвищитись надто мною, ЗАБЛОКУВАТИ ДОСТОЙНЕ ВІДШКОДЖУВАННЯ ШКОДИ і НАЛЕЖНУ ЮРИДИЧНУ РЕАБІЛІТАЦІЮ .
Прикладаю: Відписку від Керівника ВРЮУ Лавриновича О. від 24.12.2013р. і 5.02.2014р. в якої автор(Юридична ДЕРЖ.ОСОБА) стверджує : Що на його думку, нібито Відомостей і підстав для реалізації повноважень Ради Юстиції моя ЗАЯВА і ПОЯСНЕННЯ до неї, міри ПРЕСІЧЕНЯ ПОРУШЕНЬ, притягнення прокурорів і судів к Карної відповідальності як би не містять .
ТОБТО і ТАК не ТАК і знов ТАК не ТАК….
Незаконна Відписка Голови ВРЮУ яка не основана на ЗАКОНІ і його ПОВНОВАЖЕННЯМ , підтверджує що мої доводи НЕ ОПРВЕРГНУТІ, Я повністю ПРАВ а Голова ВРЮУ як ПОДОНОК, ЗЛОЧИНЕЦБ і МАРОДЁР а також Генпрокурор, Голова ВСУ яки е ЧЛЕНАМИ БАНД Ради Юстиції дійсно вчастують відносно мене і моєї РОДИНИ в КОЛЕГИАЛЬНИХ ДЕРЖТОРТУРАХ по Політичної вказівки злочинця Президента і Уряду, ГАНЬБУЮТЬ Україну , ГЕРБ мого РОДУ , Мій РОД і мене особисто.
Дії службової особи вчинені у вузьковідомчих інтересах, на шкоду ОСОБИ, чи інтересам інших підприємств, установ та організацій, також можуть визнаватися ЗЛОЧИННИМИ , вчиненими всупереч інтересам служби, спільноти і ЗАКОНУ..
Про то що Голова ВРЮУ дійсно вчастує в ЗГОВОРІ і е причинний зв'язок , достатнє з мого боку для ДОКАЗУ: Усього три ДОВОДУ , згідно мого звернення і належних документів! (Е і ІНШІ ДОКУМ. ДОКАЗИ) !

I. (ПУНКТ. 7 заяви в ВРЮУ) З 1983р. по 1992р. Влада УССР-України НЕЗАКОННО і НЕОБГРУНТОВАНО використовувала проти мене суд, прокуратуру, МВС для здійснення ПСІХИАТРИЧНИХ РЕПРЕСІЙ с застосуванням ПСІХИАТРІЇ і РУКОПРИКЛАДСТВА, об’являли мене через суд з участю Прокурора і Мінздрава(врачей) УССР НЕДІЕЗДАТНИМ і ІНВАЛІДОМ 2(другої) групи.
В 1992р. Президіум суддів ХАС відмінив фальшиві твердження КОРУПЦІЙНИХ МЕДИЧНИХ і судово-прокурорскіх рішень райсуду. На основі : Що Я ніколи псіхично не хворів і хворим псіхично ніколи не був а також в ЗВЯЗКУ з зловживанням Прокурором і суддею своїх повноважень. !!!
Новим судовим рішенням за 1992р: Це на 100% ПІДТВЕРЖЕНО !
ПИТАННЯ к Голові ВРЮУ і членам ВРЮУ : Чого, до цього часу Генпрокурор, Голова ВРЮУ, Голова ВСУ БЛОКУЕ покарання Політичних ДЕРЖЗЛОЧИНЦІВ (які порушували присягу), мою НАЛЕЖНУ РЕАБІЛІТАЦІЮ, а ТАКОЖ ВІДШКОДУВАННЯ ЗАПОДІЯНОЙ ШКОДИ і ВИБАЧЕННЯ ПЕРЕДО МНОЮ ?
Я належно с цього приводу з 1992р.звертався до всіх ДЕРЖ.ОСІБ і до суду з ПОЗОВОМ. (пункт 7 моєї заяви)

Згідно Конституції України ст.1, ст.5 вона е : ПРАВОВОЙ, СОЦІАЛЬНОЮ і ЗАКОННОЮ РЕСПУБЛІКОЮ .
Тоді чому до цього часу РЕПРЕСІЇ не ПІДТВЕРЖЕНИ? ЗЛОЧИНЦІ НЕ ПОКАРАНІ а Голова ВРЮУ, разом с Генпрокурором, Головою ВСУ і його попередниками ВІДКРИТО блокують належні для покарання Злодіїв дії ?

II. (ПУНКТ 14 заяви в ВРЮУ) В 1982р. суддя Дзержинського райсуду суду м. Харків , Донская Л.А(зараз ЗДОХЛА) разом з Прокурором по вказівки Комунізованої влади і ВРЮ (ВСЮ – в 1982г.) сфальсифікували судове слідство , втаїли і перевернули показання деякіх свідків з метою застосування до мене НЕЗАКОННИХ СУДОВИХ і КАРНИХ дій , для цього суддя не внесла до судового рішення показання свідків яки ізоблічили “ТІТУШЕК1982г.” спортсменів яких використовувала КОМУНІЗОВАНА ВЛАДА і заблокувала слідство .
Суддя Приговорила мене, ім’ям народу УССР к трём рокам НЕВОЛІ.
З 1983р.-до 1985р. до мене в ІТК МВС УССР Влада застосовувала ПСІХІАТРІЮ , в П/Б МВС службовці МВС приміняли рукоприкладство.(розбили мені голову)
Чому Голова ВСУ і Генпрокурор до цього часу РАЗОМ, ВПЕРТО блокують належне пере слідство покарання ЗЛОДІЇВ і належну РЕАБІЛІТАЦІЮ? ВІДПОВІДЬ : Тому що вчастують в ДЕРЖТОРТУРАХ як члени ВРЮУ !
Це що ТЕЖ мало ВАМ відомостей, до ЗАСТОСУВАННЯ ПОВНОВАЖЕНЬ ВРЮУ , Генпрокурора і Голови ВСУ ?

Це можна не чути і не бачити тільки в ОДНОМУ ВИПАДКУ : Коли ВКАЗАНІ ДЕРЖ.СЛУЖБОВЦІ ГЛУХІ і СЛЕПІ.
Або ВОНИ состоять в ЗГОВОРІ як МАРОДЁРИ і замасковано ВЧАСТВУЮТЬ в ці їх ДЕРЖТОРТУРАХ !!!

III. (ПУНКТ – 1 заяви в ВРЮУ) В 2011р. Я подав в районний суд по місту свого мешкання ЗАЯВУ о підтвердження батьківства : Мого прадіда і діда. Суддя Макаров В.О. в 2012р. Виконуючі Вказівку Керівника ВРЮУ шляхом грубого ФАЛЬСІФІКУВАННЯ , порушуючи ЗАКОНИ і Конституцію України , ігноруя ЗАКОННІ ЮРИДИЧНІ доказні матеріали судової справи, відмовив мені в підтверджування моїх вимог і моєї ЗАЯВИ.
Це робилося для того щоб Президенту П/Р і комунізованому Уряду зручно було користуватися БЕЗКОШТОВНО МАЙНОМ мого прадіда і діда, його прізвищем, ГЕРБОМ Рюріковичей який БЕЗКОШТОВНО використовує : Президент, Уряд , ВРУ і інші відомства включаючи Прокуратуру , МВС, Суд.
ТОБТО вони вже ПРИВАТИЗОВАЛИ: Майно, прізвище, ГЕРБ мого прадіда і діда - Без ДОЗВІЛУ ПРАВОНАЩАДКІВ !

По вказівки Керівника ВРЮУ , Голова ВССУ і адміністративно підпорядковані йому судді ВССУ с 2012р. ГРУБО заблокували НАЛЕЖНИЙ розгляд моєї Касаційної скарги. Так в НАСТОЯЩУ годину суддя ВССУ Горелкіна Н.А по ВКАЗІВКІ керівника ВРЮУ, ГРУБО блокує перегляд Ухвали ВССУ від 25.01.2013р, судового рішення від 18.06, Ухвали ХАС 2.08.2012р. і передачу справи На підставі Гл.3. розд.V ст.354, 355ч.1. п.1 -360-7 ГПК України в ВСУ і в райсуд на перегляд !!!
Це ТЕЖ наглядні 100 %!!! Докази що Керівництво ВРЮУ колегіально ГРУБО і нахабно втручається в ПРАВОСУДДЯ у відношення мене с 1982р. і по настоящу годину !!!

НА основі вище викладеного ПРОШУ Генпрокурора і як члена ВРЮУ
Негайно внести протест на всі вказані мною в ЗАЯВІ від 9.10.2013р.судові рішення як по адміністративним, громадським так і по карним справам.

1. Прийняти та невідкладно зареєструвати подану мною заяву про злочин з боку Президента, Уряду України і керівника ВРЮУ до Єдиного реєстру досудових розслідувань та видати мені пам’ятку про процесуальні права та обов’язки. (Це все одно буде робитися з ВАМИ чі БЕЗ ВАС )
2. Розпочати НЕГАЙНО за цією заявою про вчинення злочину досудове розслідування у формі досудового слідства за вчинення дій, які мають ознаки складу злочину, передбаченого ст. 187, ст. 364 ч.2-3, ст.. 372, 375, 396 (приховання злочіну ВРЮУ)432 (мародёрство) 442 (геноцид)КК України.
3. Обовьязково повідомити мене письмово у встановленому законом порядку та строк про початок кримінального провадження ТА БЕЗ ВОЛОКІТИ закінчення досудового розслідування і передачу КАРНОЇ СПРАВИ про злочин в суд.(ЦЕ ВСЕ ОДНО БУДЕ РОБИТИСЯ з ВАМИ чі БЕЗ ВАС, але тоді з вашою участю і попередників як злодіїв)
Політичні ЗЛОЧИНИ терміну давності НЕ МАЮТЬ, не МАЄ ЗНАЧЕННЯ що ГАРАНТ СЛІПИЙ і ГЛУХИЙ……

ПРИКЛАДУЮ: (312 аркушів) Вага документів 1кг.280грм.
1. Дві відписки Керівника ВРЮУ Лавринович О. від 24.12.2013р. і 5.02.2014р. , Моя ЗАЯВА від 9.10.2013р. і моє ПОЯСНЕННЯ про ПОВНОВАЖЕННЯ ВРЮУ від 3.01.2014р.на ВІДМОВУ і відписку приймати міри перевірки і ПОКАРАННЯ ДЕРЖАВНІХ ЗЛОЧИНЦІВ з Прокуратури , суду, МВС.
Як додаток до ПУНКТУ XV. моєї заяви від 9.10.2013р. про ЗЛОВЖІВАННЯ Прокурора Жовтневого р-на м.Харківа і судді які стосуються МЕТАЛОБРУХТА, додаю : 3 заяви о відводі судді Курило В.О. + три суд. Ухв. від 18.12. , 26.12.2013р. і 10.01.2014р.суддів;Кісь Д.П.Федюшин М.В. Макаров В.О.+ Заява вХАС від 20.01.2014р.(7арк.)

В дану годину КРИМЕНАЛЬНА ВЛАДА висовує ЗВІНУВАЧЕННЯ до мене у відношення НЕЗАКОННИХ вимог сплати нарахованих мені - ЯК-БИ ДОЛГІВ за ГАЗ і ЄЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ. Судові справи знов фальсифікуються в Жовтневому райсуді м. Харків.
2. Окремо : ЗНОВ ФАЛЬСІФІКУВАННЯ в Жовтн.суду м. Харків. Судов. рішен. від 17.01.2014р. суд.Іванова І.В. і Заява о ії відводі від 10.01.2014р.+ апел.скарга від 4.02.2014р. 3. Суд.рішен. від 27.01.2014р. суд. Шіянова Л.О. і завлен. від 20.01.2014р.+ Апеляц.жалоба від 14.02.2014р. ( 15арк.)
Згідно з Законом Про реабілітацію жертв ПОЛІТИЧНИХ РЕПРЕСІЙ на Україне від 1991р.№962- XII і тлумачення цього закону ВРУ(Верховна Рада) від 1993р. №3812-ХII Я належно згідно ЗАКОНУ маю право - користуватися пільгами як Репресований і інвалід !!!



17.02.2014р. В.Князь Любарт-Сангушко Е.А.



------------------------------------------------ 

Уповноваженому ВРУ з ПРАВ Людини
В.Лутковской

В.Князя Любарт-Сангушко
Евгения Александровича
м. Харків-61039, вул. Крапивницкого,14
код: 8-057 тел: 777-60-56
ЗАЯВА


Сповіщаю що 18.02.2014р. я отримав повідомлення в якому керівник цього секретаріату Б.Крикливенко
Підтверджує що уповноважена ВРУ з прав людини В.Лутковська отримала мое звернення яке я надіслав електронною поштою, в розвернутому (ЧІТАБЕЛЬНОМУ) вигляді.
Крикливенко Б. лже , що нібито вони в секретаріаті з прав людини “ НЕ можуть ВСТАНОВИТИ СУТЬ МОЇХ ПРЕТЕНЗІЙ ” ……
На моєї сторінці в Facebook i Tviter усім читачам з різною освітою зрозумовні мої звернення.

Це можна не чути , не бачити , не розуміти тільки в ОДНОМУ ВИПАДКУ : Коли ВКАЗАНІ ДЕРЖ.СЛУЖБОВЦІ - ГЛУХІ і СЛЕПІ, чі вони НЕОБРАЗОВАНІ (безграмотні).
Або ВОНИ состоять в ЗГОВОРІ як ТЕРОРИСТИ і МАРОДЁРИ які замасковано ВЧАСТВУЮТЬ в ДЕРЖТОРТУРАХ !!!

Тем більш що раніше Уповноважена з ПРАВ Людини згідно повідомлення Б.Крикливенко вже отримувала мої належні звернення в 2012r. і еї секретар, НЕ СПОВІЩАЛ ЩО В.Лутковской “НЕ ЗРОЗУМІЛА СУТЬ МОЇХ ЗВЕРНЕНЬ”.
Рекомєндував подати – ОФІЦІЙНЕ ЗВЕРНЕННЯ.

Додаю свої звернення які осталися без належного розслідування в Суді, Прокуратурі, ВРЮУ тобто без моєї належної РЕАБІЛІТАЦІЇ .
В держтортурах проти мене і моєї РОДИНИ вчастує ваш родич, Ублюдок і ПОДОНОК Голова ВРЮУ О. Лавринович і члени його БАНД організації : Голова ВСУ – ВССУ, Генпрокурор України. Яки виконують ЗАМОВЛЕННЯ Злочинного Президента і його Уряду.
Приймав участь в утаюванні особистих даних о нашої родині в 2006-2007р.р. Керівник Міністерства Юстиції України і ваш родич А. Лавринович також особисто гр. Лутковська В.
Це на 100% доказаний юридичний факт.
Мета продовження держтортур- МАРОДЁРСТВО: ЗБОГАЧЕННЯ за мій РАХУНОК , ПРОДОВЖЕННЯ ПОЛІТИЧНИХ РЕПРЕСІЙ, ДЕРЖТОРТУР як до Нащадка Національного ГЕРОЯ України також інших особистих кар'єрисних інтересів як заздріздь, мета підвищитись надто мною, ЗАБЛОКУВАТИ ДОСТОЙНЕ ВІДШКОДЖУВАННЯ ШКОДИ і НАЛЕЖНУ ЮРИДИЧНУ РЕАБІЛІТАЦІЮ .
Це робиться для того щоб Президенту П/Р і комунізованому Уряду, зручно було користуватися БЕЗКОШТОВНО МАЙНОМ мого прадіда і діда, нашим прізвищем, ГЕРБОМ Рюріковичей який БЕЗКОШТОВНО використовує : Президент, Уряд , ВРУ і інші Банд- відомства включаючи Прокуратуру , МВС, Суд.
ТОБТО ваша КОМУНО-БАНДА вже ПРИВАТИЗОВАЛА: Майно, прізвище, ГЕРБ мого прадіда і діда - Без ДОЗВІЛУ ПРАВОНАЩАДКІВ !
На основі викладеного прошу:
1. Направити у відповідні органи акти реагування Уповноваженого прав і свобод людини і громадянина для вжиття цими органами : Заходів по захисту моїх Констітуційних і юридичних прав, тобто НЕГАЙНА відміна та опротестування всіх фальшивих судових рішень які вказані в моєї заяві від 9.10.2013р. перерослідовання і ДОСТОЙНЕ ВІДШКОДЖУВАННЯ МЕНІ ЗАВДАНОЇ Урядом України ШКОДИ.
Прикладаю : всёго 27 арк.
1. Сповіщення від Уповноваженої ВРУ з прав Людини від 9.08.2012р. і 8.02.2014р. Б.Крикливенко
2. Заява від 26.04. і 23.06. 2007р. Минюст України А. Лавриновичу, на відписку від 7.06.2007р. Зам. Министра гр. В.Лутковскої. яка з своїм РОДИЧЕМ Лавриновичем втаювала юридичні документи (ВБИВСТВА)яки мали відношення к нашому РОДУ і судової справи яку БЛОКУВАВ Урка Президент Янукович і його КОМУНО Уряд. + інші юрид. докум. 4 арк.= 7арк.
3. Заява Генпрокурору України від 17.02.2014р. і Супров.письмо від 21.02.2014р.Голові ВСУ Романюк Я.М., відп. з ВРЮУ від 5.02.2014р. і 24.12.2013р. Голова ВРЮУ О.Лавринович. на заяву від 9.10.2013р. і 3.01.2014р. + Погрози з Урядового сайту(М.Азарова)
від аноніма ВитяСангушко (4арк.) = 15арк.



21.02.2014р. В.Князь Любарт-Сангушко Е.А.

3 комментария:

  1. Прокуратура м.Киева
    в.о. Прокурора м.Киева гр. Лупеку Д.О.

    В. Князя Любарт-Сангушко
    Евгения Александровича
    м. Харків-61039, вул. Крапивницкого,14
    код: 8-057 тел: 777-60-56



    ПОВТОРНА ЗАЯВА



    12.03.2014р. Я отримав з Прокуратури м. Киева від ст..слідч. прокурора К.Катушев відписку , що нібито моя заява від 17.02.2014р. по його думці НЕ МІСТИТЬ ДОСТАТНІХ ДАННИХ , які свідчили про “ОЗНАК “ КРИМИНАЛЬНИХ правопорушень з боку Президентів, Уряду УССР-України і ВРЮУ які перераховані в моєї Заяві від 17.02.2014р. і 9.10.2013р.(доказів- 312арк. 1кг.424грм.документів) на ім’я Генерального Прокурора України з прикладеними юридичними документами яки на 100 % підтверджують Участь в Держкатуваннях проти мєнє : Президента і Уряду УССР - України з 1982-2014р.р.
    Ці протидії проводилися Новою владою України з 1992р. замість НАЛЕЖНОЇ РЕАБІЛІТКЦІЇ і ВІДШКОДЖУВАННЯ ПРИЧИННОЇ ШКОДИ.
    Зараз пробують провести проти мєнє: ДРУГУ СЕРІЮ ТЯГАНИН, ДЕРЖТОРТУР, Мошеничества, МАРОДЁРСТВА .
    Перше
    Відписка надійшла без ПОСТАНОВИ слідчого прокурора з якої можливо було б зрозуміти як і яким чином сл. прокурор дійшов до своєї КОРУПЦІЙНОЇ думці. (це свідчить про КРИМЕНАЛЬНІ і мошеніческі махінації слідчого і керівника прокуратури)

    По друге
    Моя заява ДВОЙНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ так як стуснеться дій і юридичних подій, справ які належать до повноважень Генпрокурора України і як члена ВРЮУ !!!
    Це БЕЗПЕРЕКОНЛИВИЙ ФАКТ.
    З вигляду цього СУПРОВОДЖЕННИЙ лист від 27.02.2014р. з Генпркуратури України від особи яка не е Генпрокурором і членом ВРЮУ е сумнівним і може свідчити о СКРИТНИХ ПІДГОТОВЧІХ ДІЯХ ДО ФАЛЬСІФІКАЦІЇ РОЗГЛЯДУ моєї заяви і прикладеним к ній без переконливим документам.
    Вказівку на фальсифікацію моєї ЗАЯВИ міг дати тільки Новий Генпрокурор України О.Махніцкий “партіяСвобода”: По дорученню нових “РЕВОЛЮЦІЙНИХ” керівників ВРУ і в.о. Президента України О.Турчінова, Уряду України А. Яценюка з партії “Батьківщина” Ю.Тимошенко яка теж раніше по вказівки бандита Президента В.Ющенка в якості керівника Уряду України проводила держтортури проти мєнє і блокувала Реабіляційні судові дії використовивая ВРЮУ, також блокувала розгляд моїх заяв на еї ім’я про належну РЕАБІЛІТАЦІЮ і надання праці в Уряді.

    НЕ ЗАСТОСОВИВАЙТЕ ТЯГАНИНУ, НЕ ХОВАЙТЕ МАШТАБНІ ЗЛОЧИНИ.

    НА основі викладеного наполягаю НЕВІДКЛАДНО відмінити корупційну постанову слідчого К.Катушева
    Розпочати за заявою з прикладеними документами від 17.02.2014р. про вчинення злочину, досудове розслідування у формі досудового слідства за вчинення дій, які відносяться до ЗЛОЧИНУ і мають ознаки складу Злочину.
    Потрібно Терміново у відношення мєнє провести РЕАБІЛЯЦІЙНІ дії юридичного характеру.
    Обов’язково ! Направити мені копію Постанови прокурора про початок слідчих дій.

    ПОЗОРИТИ і ПАРАЗИТУВАТИ на мені і моєї почетної Родині я ДЕРЖ. УБЛЮДКАМ НЕ ДОЗВАЛЯЮ.
    Юридичні дії які належать до повноважень Генпрокурора які вказані в заяві теж потрібно проводити НЕГАЙНО !
    Прикладаю
    Відписку з Прокуратури м. Києва від 6.03.2014р. К.Катушев і супр.лист. з Генпр.Укр.від27.02.2014р, Звернення від 3.3.2014р. Депутата ВРУ В.Карпунцов в Генпрокуратуру.



    14.03.2014р. В.Князь Любарт-Сангушко Е.А.





    ----------------------------------------------
    Политика в Украине и Мире: Як в УССР-Україне ПРОВОДИЛИ ПРАВОСУДДЯ ПРОТИ МЕНЕ ... http://t.co/PbVyNboHWE

    ОтветитьУдалить
  2. ВССУ, ПРОКУРАТУРА, МВС регулярно ШУКАЛО нові и нові способы для ПРАВОВОГО ПРЕДЛОГУ в ВІДМОВІ а також блокуванні моїх СКАРГ, пока, в один прекрасный день, вони повністью ВИКОРИСТУВАЛИ свої легенди (предлогі) і перестали працювати , як це случилось зараз !!!

    НАВМИСНА ФАЛЬСИФІКАЦІЯ СУДОВИХ СПРАВ НА МІЙ ЗАХИСТ в ПРАВОЗАХИСНИХ СТРУКТУРАХ України (СУД. ПРОКУРАТУРА, МВС ) з 1982-2014р.р. ПОВИННА ТРАКТОВАТИСЯ ЯК РАЗНОВИДНОСТЬ АГРЕСІЇ З БОКУ і ПО ВКАЗІВКИ Президента і Уряду України ЯКИ і ВИСТУПАЮТЬ АГРЕСОРАМИ а ні ЗАХИСНИКАМИ і Гарантами ПРАВ !!!
    ПРЕЗИДЕНТИ і Уряд повинні ОБОВЬЯЗКОВО нести КАРНУ і МАТЕРИАЛЬНУ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ.
    СИСТЕМА НЕ ЗМІНИЛАСЯ ……
    ДЕ СПРАВЖНІЙ ЗАХИСТ ДЄРЖАВИ і СУДУ ?
    А ні СЛОВІСНА ДЕКЛАРАЦІЯ і СРАЧКА ……




    ------------------------------------------------------------
    Политика в Украине и Мире: ЧАСТЬ- 1 УССР-УКРАИНА : ВСЯ ПРАВДА о ПОЛИТРЕПРЕССИЯХ и ЗА... http://t.co/53GOPdQyct

    --------------------------------------------------------


    Политика в Украине и Мире: часть-2 ! КОРРУПЦИЯ ЕСПЧ-Украина :....... ВСЯ ПРAВДА о Ко... http://t.co/rvPPwzrSn0

    --------------------------------------------------------------

    Политика в Украине и Мире: часть - 3 ! Як в УССР-Україне ПРОВОДИЛИ ПРАВОСУДДЯ ПРОТИ МЕНЕ ... http://t.co/PbVyNboHWE
    Политика в Украине и Мире: УССР-УКРАИНА : ВСЯ ПРАВДА о ПОЛИТРЕПРЕССИЯХ и ЗАКАЗНОМ ПРАВОСУДИЕ в...
    liubart1957gmailcom.blogspot.com

    Политика в Украине и Мире: УССР-УКРАИНА : ВСЯ ПРАВДА о ПОЛИТРЕПРЕССИЯХ и ЗАКАЗНОМ ПРАВОСУДИЕ в...
    liubart1957gmailcom.blogspot.com

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Сьогодня напряму дозвонився до керівництва ВССУ (Вишего Спец. Суду України) . Розмовляв з зам. начальника Упр. докум. забеспеч. та контрою документ ВССУ, Лідіей Львовною Сурмачевскою код. 044. тел. 591-09-73 . Вона помогла протягом дня зьясувати що суддя ВССУ Горелкіна дійсно по Політичної вказівки Керівника ВССУ !!! не приймала КОНКРЕТНО по моеї судової заяві від 16.12.2013р. НІЯКОГО СУДОВОГО РІШЕННЯ, про напрямок моеї справи для перегляду в ВСУ в порядку і На підставі Гл.3. розд.V ст.354, 355ч.1. п.1 -360-7 ГПК України .
      Прохала не сердится так як це повьязано з ПОЛІТИЧНОЮ СІТУАЦІЕЮ в Україні.

      ПОПРОСИЛА ПЕРЕЗВОНИТИ ій в пятницю 28 березня 2014р. і вона кратко перескаже судове рішення яке прийме суддя ВССУ Горелкіна Н.А. згідно моеї заяви від 16.12.2013р. і 7.03.2014р.(запрос)

      Удалить